Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

problema

Visitando o interior, muitos problemas

problemaNo giro que o SINDISAN rotineiramente faz pelo interior do estado, visitando os locais de trabalho, sempre encontramos vários problemas.

Em Frei Paulo, o atendimento só é feito dois dias por semana, com uma média de 80 pessoas por dia, onde o Escritório da suporte a Pinhão, Pedra Mole,  Frei Paulo e os povoados Mocambo e Alagadiço. Só duas pessoas no atendimento para dar conta de grande quantidade de faturas em atraso. Há muitas reclamações por parte dos usuários.

O Escritório de Frei Paulo está em péssimas condições estruturais, com telhado precisando de reparos, os armários sem condições de uso, falta todo tipo de material e continua a demora para fazer ligações. Usuários reclamam que a água só chega uma vez por semana.

Em Pinhão, a cidade chega a passar dez dias sem água nas torneiras, mas a conta não deixa de chegar e o usuário é quem paga. É necessário uma reforma em toda aquela unidade.

Em Carira, a reforma do telhado ficou a desejar. É visível o índice de telhas quebrada. O banheiro também deixa a desejar, só tem o vaso sanitário e falta a descarga. Assistimos ao atendimento de um deficiente de cadeira de rodas, onde não existe acesso. O atendimento teve que ser feito na rua. Só há duas pessoas no atendimento e as reclamações dos usuários são inúmeras. Falta de materiais também é grande e os operadores têm muitos serviços, mas não têm material. Também precisa de reforma em todo a unidade.

Já em Pedra Mole, o Escritório está com boa estrutura, mas faltam equipamentos para atendimento ao público.

Share this post